Vergoeding

Hulpstudent. Werk voor jezelf, doe iets voor de ander!

Aanmelden als student
Vergoeding studenten2022-11-15T19:36:03+01:00

Vergoedingen

Een groot voordeel aan het werken bij Hulpstudent, naast het helpen van mensen, is jouw vergoeding. De vergoeding wordt netto op je rekening gestort, nadat de door jouw ingediende uren zijn betaald door de klant. Hoeveel je als Hulpstudent gaat verdienen is afhankelijk van je leeftijd. Kijk hieronder om precies te zien hoeveel jij per uur aan vergoeding ontvangt als Hulpstudent.

Hoe werkt het precies?

In je eigen online Hulpstudent-omgeving log je in om je gewerkte uren bij te houden, deze dien jij zelf in nadat je hebt gewerkt! Jouw Huishouden keurt de uren goed, en betaalt aan Hulpstudent. Nadat zij de factuur hebben voldaan, ontvang jij van ons je vergoeding. Je kunt de status van je betalingen altijd bekijken in je Hulpstudent-omgeving.

Help je graag anderen en wil je tegelijkertijd een mooie vergoeding ontvangen? Meld je dan aan als Hulpstudent. Overigens is iedereen welkom bij Hulpstudent, dus ook mensen die geen student (meer) zijn en zich graag via Hulpstudent laten bemiddelen.

Hoge vergoeding

Je bepaalt zelf je uren

Dicht bij huis

Hoge vergoeding

Je bepaalt zelf je uren

Dicht bij huis

Bekijk jouw netto vergoeding per uur


17 jaar

18 jaar

19 jaar

20 jaar

21 jaar

22 jaar

23 jaar

24 jaar

25 jaar

26 jaar

27 jaar

27+ jaar
Chevron left
Chevron right

Veelgestelde vragen

Ik ben ziek, aan wie moet ik dit melden?2022-05-13T11:50:11+02:00

Laat het altijd zo snel mogelijk aan je klant weten als je ziek bent. Bespreek eventueel meteen wanneer je de gemiste uren kan inhalen of doe het anders zodra je weer beter bent. Mocht je van tevoren weten dat je langer dan 2 weken niet kan werken, laat het dan ook de medewerkers op kantoor weten, zodat deze een (tijdelijke) vervanger kunnen regelen.

Mijn rooster is gewijzigd waardoor ik niet meer dezelfde uren beschikbaar ben.2022-05-13T11:49:09+02:00

Je kunt eerst met de klant overleggen of je op een andere dag of tijd kan komen. Mocht je er met de klant niet uitkomen, horen wij het graag zo snel mogelijk van je. Wij kunnen dan nogmaals met de klant proberen te overleggen en anders voor jou een vervangende opdracht regelen en voor de klant een vervangende Hulpstudent.

Wat moet ik doen als ik op vakantie ga of voor langere tijd ziek ben?2022-05-09T11:27:37+02:00

Geef altijd zo snel mogelijk door aan de klant als je ziek bent. Is er vervanging nodig, geeft dit dan ook door aan een van onze medewerkers. Ben je langere tijd niet beschikbaar of ga je op vakantie, geeft dit dan minimaal 4 weken van tevoren door aan je klant en laat het ons direct weten of de klant vervanging wilt tijdens je afwezigheid. Doe jij dit korter dan 4 weken van tevoren, kunnen wij niet garanderen dat de klant op tijd een (tijdelijke) vervanger krijgt.

Staat je vraag hier niet bij?

Bekijk alle veelgestelde vragen
Ga naar de bovenkant